Методична робота



Педагогічний колектив школи працює над науково-методичною проблемою:

«Формування компетентностей педагогів та здобувачів освіти через забезпечення єдиного освітнього простору в умовах сьогодення. Створення безпечного освітнього середовища для  формування в особистості навичок самореалізації, соціалізації та ресоціалізації, розвиток учнівського потенціалу шляхом утвердження української громадянської ідентичності»

Виходячи з науково-методичної проблеми, педагогічний колектив виконує пріоритетні завдання:

- поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки та формування практичних компетентностей учнів із базових навчальних дисциплін шляхом створенням профільних класів, класів із поглибленим вивченням навчальних предметів, організації роботи факультативів, гуртків, спецкурсів;

- забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу допрофільної підготовки та профільного навчання;

- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації чергової та позачергової атестації педагогічних працівників, роботи шкільних методичних об’єднань, творчих груп, проведення методичних декад;

- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи з учнівським колективом, батьківською громадськістю; створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня з урахуванням соціального запиту та особистої зацікавленості учнів, батьків, педагогів;

- удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке їх залучення до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу;

- поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях;

- стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями;

- удосконалення роботи з обдарованими учнями;

- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

- сприяння творчому розвитку особистості дитини, формуванню її духовного та морального потенціалу;

- спонукання зростаючої особистості до активної протидії аморальності, правопорушенням, шовінізму, фашизму;

- виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування позитивної мотиваціі до здорового способу життя;

- утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культури та історичного минулого України;

- підвищення іміджу навчального закладу.


Очікувані результати:

- удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу;

- системні позитивні зміни: якісне оновлення учнівського складу;

- підвищення результативності участі школярів на олімпіадах різних рівнів та конкурсах;

- вироблення стратегічних та пріоритетних напрямів діяльності закладу;

- сформованість соціальних якостей особистості;

- сформованість базових знань;

- сформованість життєвих і професійних компетенцій;

- сформованість здібностей (загальних і спеціальних), прагнення до постійного розвитку, духовного збагачення, безперервного навчання, самостійної діяльності;

- оцінка рівнів освіченості та інтелектуального розвитку в кількісних і якісних показниках;

- оцінка рівня конкурентоздатності випускника закладу;

- постійний моніторинг освітнього процесу з метою виходу на більш ефективні рівні освіти.


Google-сайт prokorisne «ОСВІТЯНСЬКА КУХНЯ»

створено за матеріалами освітян

Червонослобідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 з

метою популяризації ідеї раціонального

харчування як елемента формування

колективного здоров’я нації.

Перейти на сайт


Структура методичної роботи


Авторські програми вчителів


Download
Медицина 10.pdf
Adobe Acrobat Document 385.1 KB
Download
Медицина 11.pdf
Adobe Acrobat Document 351.7 KB
Download
Спецкурс з хімії 8 клас.pdf
Adobe Acrobat Document 298.6 KB
Download
Спецкурс з хімії 9 клас.pdf
Adobe Acrobat Document 224.4 KB
Download
Підручники на 5 клас.pdf
Adobe Acrobat Document 942.0 KB