Тренінг «Ментальне здоров'я

11-12 листопада  2023 р. на запрошення Громадської організації "Громада.Освіта.Розвиток" освітяни  з різних громад України🇺🇦 – Київської, Харківської,Чернігівської, Черкаської, Кропивницької, Дніпровської та Херсонської прибули  до   Кам’янця – Подільського на  тренінг «Ментальне здоров'я: техніки самодопомоги» .

Мета тренінгу – познайомити учасників із Всеукраїнською  програмою  ментального здоров’я «Ти як?», ініційованою першою леді України Оленою Зеленською та акцентувати увагу учасників на  важливості забезпечення психологічного благополуччя кожної людини.

Під час тренінгу учасники дізналися  як підтримувати своє ментальне здоров'я та здоров’я оточуючих, як уникнути стресу та вигорання на роботі, як покращити емоційний стан та як забезпечити здоровий спосіб життя.

Всі учасники тренінгу  отримали  дієві техніки та інструменти щоденної турботи про себе, як запоруку фізичного та психічного здоров'я.

Одним із дієвих елементів підтримки ментального здоров’я є подорожі та екскурсії. Тому після тренінгу учасники познайомилися із туристичними перлинами чарівного Кам’янця – Подільського та при підтримці туристичного клубу «ДИВОмандри» відвідали місце сили та натхнення, перлину Хмельниччини – Бакоту.