Методична робота
Педагогічний колектив школи працює над науково-методичною проблемою:
«Формування компетентностей педагогів та здобувачів освіти через забезпечення єдиного освітнього простору в умовах сьогодення. Створення безпечного освітнього середовища для формування в особистості навичок самореалізації, соціалізації та ресоціалізації, розвиток учнівського потенціалу шляхом утвердження української громадянської ідентичності»
Виходячи з науково-методичної проблеми, педагогічний колектив виконує пріоритетні завдання:
- поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки та формування практичних компетентностей учнів із базових навчальних дисциплін шляхом створенням профільних класів, класів із поглибленим вивченням навчальних предметів, організації роботи факультативів, гуртків, спецкурсів;
- забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу допрофільної підготовки та профільного навчання;
- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації чергової та позачергової атестації педагогічних працівників, роботи шкільних методичних об’єднань, творчих груп, проведення методичних декад;
- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи з учнівським колективом, батьківською громадськістю; створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня з урахуванням соціального запиту та особистої зацікавленості учнів, батьків, педагогів;
- удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке їх залучення до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу;
- поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях;
- стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями;
- удосконалення роботи з обдарованими учнями;
- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;
- сприяння творчому розвитку особистості дитини, формуванню її духовного та морального потенціалу;
- спонукання зростаючої особистості до активної протидії аморальності, правопорушенням, шовінізму, фашизму;
- виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування позитивної мотиваціі до здорового способу життя;
- утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культури та історичного минулого України;
- підвищення іміджу навчального закладу.
Очікувані результати:
- удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу;
- системні позитивні зміни: якісне оновлення учнівського складу;
- підвищення результативності участі школярів на олімпіадах різних рівнів та конкурсах;
- вироблення стратегічних та пріоритетних напрямів діяльності закладу;
- сформованість соціальних якостей особистості;
- сформованість базових знань;
- сформованість життєвих і професійних компетенцій;
- сформованість здібностей (загальних і спеціальних), прагнення до постійного розвитку, духовного збагачення, безперервного навчання, самостійної діяльності;
- оцінка рівнів освіченості та інтелектуального розвитку в кількісних і якісних показниках;
- оцінка рівня конкурентоздатності випускника закладу;
- постійний моніторинг освітнього процесу з метою виходу на більш ефективні рівні освіти.
Google-сайт prokorisne «ОСВІТЯНСЬКА КУХНЯ»
створено за матеріалами освітян
Червонослобідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 з
метою популяризації ідеї раціонального
харчування як елемента формування
колективного здоров’я нації.
Структура методичної роботи
Авторські програми вчителів